2013

 
Så var vi här igen då, nytt år. 2013 bjöd på många fina stunder, känns som att jag har hunnit göra ganska mycket under året. Jag har flyttat, gått många promenader med kameran, fotat norrsken, skoterturer, ny kamera och padda, äntligen fotat blåsippor, börjat plugga till lärare, läst många böcker, besökt djurparken. Under 2013 exploderade intresset för gamla böcker, och jag har märkt att det var väldigt många lador som fastnade på mina bilder. Sommaren hade många fina kvällar med grillning och solnedgångar/uppgångar. Julmarknader och pepparkaksbak har också hunnits med. Ett bra år.
 
2014 då. Jag ska ta upp mitt nyårslöfte som jag började på för 13 år sen - att inte äta godis. Det enda nyårslöfte som jag har haft, och kommer att ha. Det här året kommer jag att ägna mer tid åt min kamera, vilket jag gillar, då jag bland annat ska fota bröllop. Mycket plugg kommer det såklart också att bli.

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Många fina bilder du har tagit under året, jag bara älskar den på norrskenet! :)

Svar: Taack :)
EmmA

2014-01-04 | 00:14:20
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback