Stadioncross

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

I morse visade termometern -20 grader. Det var bara att dra på sig tjocksockar, långkallingar och täckbyxor, en eller två varma tröjor och en passande jacka. Idag körde dom nämligen stadioncross i Umeå (sm-veckan har härjat här hela veckan). Vi stod på en läktare och kollade alltså på skotrar som körde en bana några varv, kortfattat.
Jag är fortfarande småsjuk så jag stod inte kvar under hela tävlingen och tittade, min hosta är redan hemsk som den är. Men tiden jag var där var kul i alla fall!
Det har ju föresten äntligen kommit snö! Så pass att man kan säga att det är vinter. För bara en och en halv vecka sen kunde man ju tro att det var oktober/november.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback