Nu är det sommar

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

Första sommarmånaden började med en solig och fin dag med en lagom temperatur kring 17 grader, då är det ingen som lägger märke till om det är någon som har en kofta på sig. Annat var det förra veckan (förrförra?) när det var så varmt... Jag är en sån som lätt bränner mig i solen, trots solskyddsfaktor 30, och därför är det ganska smidigt att ha på sig en tunn kofta när man ska ge sig ut i solen även om det ser lite konstigt ut i sommarvärmen. Jag har i alla fall lyckats hitta några som är ganska tunna så nu är jag redo för sommaren!
 
Veckan som kommer, i alla fall fram till på torsdag, ska jag ägna mig åt matematik i mängder. I morgon ska vi ha utomhusmatematik med en förskoleklass och på torsdag är det sluttentamen, sen är det "sommarlov"! Det ska bli så jäkla skönt. En annan sak som händer på torsdag också, som jag missar pga tentan, är att lillebror tar studenten!! Först och främst, det är fyra år sen jag tog studenten. Och nu är min lillebror där och ska uppleva en av de bästa dagarna i ens liv. Jag kommer ju ihåg som om det vore igår när jag lekte titt-ut med honom... Det är så tråkigt att jag inte kan få se när han springer ut, men jag får istället äta gomat'n på fredag. Hyffsat nöjd är jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback