Bara roligt

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G / Samsung galaxy s3

I förrgår skulle åka med bussen, men missade den med nån minut. I stället för att vänta en halvtimme på nästa buss så tänkte jag att jag skulle passa på att utforska området som jag bor på lite och gå emot bussen. Blev en promenad på drygt två kilometer innan jag hittade lämplig busskur för att inte missa bussen igen. 
 
Igår var det en heldag på universitetet och standardlunchen då för min del är kycklingsallad. Det är så besvärligt att vänta på att få värma mat så jag håller mig till min sallad, som faktiskt är riktigt god! Jag fick se en klocka som hänger i taket inne på biblioteket också. Riktigt frän.
 
En promenad med Dante hanns med igår också. Han är ju lite stor nu så när han sätter fart är det svårt att stoppa honom, speciellt när det är som en isbana ute. Han drog och jag försökte hålla mig på benen. Tur att Johan följde med... Och kolla kälken på sista bilden, tänkt att det kan vara så kul att åka runt i en cirkel!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback