Dreamcatcher

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

En drömfångare är något som jag har velat ha länge så när jag hittade ett ställe här i stan som sålde några fina så kunde jag ju inte motstå! Nu ska jag hitta ett lämpligt ställe att hänga den på bara, men så länge får den hänga på en dörr till mitt skåp.
 
Igår ösregnade det, idag skiner solen - och det blåser massor. Jag gick in till stan idag och när jag skulle gå över bron över älven trodde jag att jag aldrig skulle ta mig över. Det blåste så mycket att det kändes som om benen skulle fladdra iväg när man lyfte dem. Tappade nästan min vante också! När jag skulle hem övervägde jag om jag skulle ta bussen men jag tyckte det var så kul att gå över bron i blåsten så jag ville gå över där igen. Sån är jag.

Annika

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
EmmA

2014-03-08 | 18:22:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Felicia Andreasson

Åh så fin! :D

Svar: Tack! :)
EmmA

2014-03-15 | 16:02:10
URL: http://feliciafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback