Om att skriva

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

Idag har jag suttit med en hemtenta. Jag tänkte att jag skulle försöka göra lite varje dag så att jag blev klar i tid, men jag funkar inte så. Det går bara inte. Jag måste sitta i sista minuten och skriva, det blir bäst. För min del är det bättre att göra allt på en gång då det är lika bra att fortsätta då man väl har kommit igång. Så idag har jag läst och skrivit lite grovt och i morgon ska jag finslipa och skicka in, en dag till godo.
 
Så klart har jag inte suttit inne hela dagen. Har varit ute på promenader för att min hjärna skulle få vila lite och vid solnedgången tog jag till och med med mig kameran! Suprise! När solen hade gått ner tog jag bilden ovan, gillar den skarpt!

KassandraPalma

så fin bild!

Svar: Tack!
EmmA

2014-03-24 | 21:49:58
URL: http://kasssandra.blogg.se
Veronika

Åh vilken fin bild!

Jag lämnade in min hemtenta i måndags och hade precis som dig tänkt sitta lite varje dag, men så blev det självklart inte..! :)

Svar: Tack! Jag tänker hela tiden "nästa gång!" ;)
EmmA

2014-03-26 | 21:37:51
URL: http://verrran.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback